دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

مجسمه های ابری

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵ ب.ظ
افکارم
مثل مجسمه های ابری
آرزوی باریدن را
درد می کشند
درد...

نظرات  (۲)

"سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری و با محتوا ... موفق باشی حتما سایتت محبوب میشه من یه سایت دارم در ورد اخبار تازه از دنیای و تکنولوژی و ترفند و .... اگه دوستا داشتی حتما یه سر بزن ..... مطمءنم خوشت میاد و اگه یکم داخل صفحات رو بگردی حتما اموزشای خوبی پیدا میکنی ...... موفق باشیwww.sadram.ir راستی نظر یادت نره....( اگه مایلی منو لینک کن بگو تا منم لینکت کنم )
۱۹ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۲۵ عروج ستاره
یک عمر تماشای دری خون آلود
یاد آوری حادثه ای سرخ و کبود
کم کم به علی بال پریدن می داد
ای تیغ نیازی به حضور تو نبود
شهادت مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) بر شما تسلیت باد.
در این شب قدر ما را از دعای خیرتان بهره مند سازید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی