دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

عاشقانه هایم برای تو ...

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۳۶ ق.ظ
گفتند برای تو عاشقانه ننویسیم حیف است کم است
برای تو آری اما برای من؟
عاشقانه هایم تنها برای توست
برای تو کم است از تو سرودن برای من اما همه چیز است
ای تنها بهانه ی ماندن! ای تنها رابط میان ما و آسمان! نیامدی این جمعه هم ...
نیامدی صاحبم امامم آقای من مولا....
نیامدی...

نظرات  (۴)

سلام. وب جالبی داری.
به منم یه سر بزن.
از تو سرودن اما برای من همه چیز است ...
.
.
.
پاینده باشی عزیز
آقا اجازه دست خودم نیست خسته ام /
در درس عشق من صف آخر نشسته ام /
یعنی نمی شود که ببینم سحر رسید؟ /
درس غریب غیبت کبری به سر رسید/
آقا اجازه بغض گرفته گلویمان/
آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان /
استاد عشق ،صاحب عالم ،گل بهشت /
باید که مشق نام تو را تا ابد نوشت
--------------------------------------------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی
سلام
خدایا! ما را به ظهور مولایمان اهل گردان (آمین)
وب با محتوایی دارید در صورت تبادل لینک من را با نام خاطرات عشق لینک کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی