دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

ای دور نزدیکتر! آیا هنوز آمدنت زود است؟!

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲ ب.ظ
ای معیار عدالت و ای ملاک مهربانی و عطوفت! 
به راستی، آن را که چشم انتظار قدوم تو نیست، گمراه است؛ و آن را که تسلیم امر تو نیست، غافل. آن را که آرزوی دیدار تو نیست، از درگذشتگان و آن را که شوق آمدنت نیست، از فناشدگان و آن را که بی‏قرار تو نیست، سرگردان.
مباد قسمتمان که تو را عاشقانه منتظر نباشیم.
ای دور نزدیکتر! آیا هنوز آمدنت زود است؟!

نظرات  (۱)

دیروز نه اصلت همین الان که فردا را می گذرانم
با تمام چَرت و پرت هایی که هر روز بر تکه کاغذ نگون بخت جاری می کنم

در میان نوشته هایی با یاد یار که تبلیغات انواع خدمات و قالب های و بلاگ را که میخوانم
فکر میکنم نوشته های بی سر و ته من هم مثل همین تبلیغات همه جا باید دخالت کند حتی در میان نظرات وبلاگ کسی که مدعی انتظار یار است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی