دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

واژهای ناتمام !

شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۶:۰۹ ب.ظ
باز هم سلام! بر تو وقتی که نماز می خوانی !وقتی به رکوع می روی و سر به سجده می گذاری، وقتی که آیه های قرآن بر لبت جاری می شود. ای تمام انتظار! و من ورق می زنم روزگار را با حرفها و واژهای ناتمام !

نظرات  (۴)

۲۸ آبان ۹۰ ، ۲۱:۱۹ خـــــــــــاطرات ما
سلام خیلی ممنون شما هم شاد و باشید
و ممنون که به وب من و عشقم سر زدید
سلام وبتون جالبه...

به امید دیدار ...
آپم حتما بیا فردا تولدمه کادو یادت نره
سلام.
-----------
ه می کشم تو را , با تمام انتظار
پر شکوفه کن مرا , ای کرامت بهار

در رهت به انتظار , صف به صف نشسته اند
کاروانی از شهید , کاروانی از بهار

ای بهار مهربان , در مسیر کاروان
گل بپاش و گل بپاش , گل بکار و گل بکار

بر سرم نمی کشی , دست مهر اگر , مکش
تشنه محبتند , لاله های داغ دار

دسته دسته گم شدند , مهره های بی نشان
تشنه تشنه سوختند , نخل های روزه دار

می رسد بهار و من , بی شکوفه ام هنوز
آفتاب من , بتاب ! مهربان من , ببار !
-------------
lموفق باشی
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی