دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

اولین گریه

پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۲:۴۹ ب.ظ
از زمان اولین گریه‏ام تا به حال عشق تو را در من تزریق کردند; اما حال، شک، تکه تکه عشقت را از قلبم مى‏رباید. صدایت مى‏زنم، بشنو، فریاد مى‏زنم با جانم، دلم با گلویم هم آوا مى‏شود که اى منجى! اى سوار سبز پوش جلگه همیشه سبز، کاش تو مى‏ماندى!

نظرات  (۳)

سلام و درود بر شما
وبلاگ من ، یک وبلاگ خیلی شاد که در اون مطالب مختلفی برای خنداندن شما گذاشته شده.
،جوک های خنده دار،مطالب جالب طنز، جالب و خلاصه هرچی که شما را بخندونه در وبلاگ من گیر میاد
هر وقت که غمگین شدید حتما به وبلاگ من سری بزن در ضمن مطالب وبلاگ من هر هفته وهمچنین بعضی اوقات هر روز، به روز میشود پس اطمینان داشته باش که هر وقت به وبلاگم بیای با مطالب جدید و متنوع در خدمتت خواهم بود فقط نظر یادت نره...


منتظر حضور گرمت هستم... (محمد)
www.mamaliblack2002.blogfa.com
کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد؟
سوار صاعقه پا در رکاب خواهد شد؟
کدام جمعه ز تاثیر تابش خورشید
دلی که یخ زده از غصه،آب خواهد شد.
----------------------
موفق باشی
یاعلی
سلام برادرم.
ببخشید که بی مرامی می کنم! البته شما دیگه باید عادت کرده باشین
با آرزوی شادی و سلامتی برای شما.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی