دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

صاحب دقیقه های انتظار

جمعه, ۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۶:۵۰ ب.ظ
ای صاحب دقیقه های انتظار، نمی دانم این چندمین جمعه است که از آغاز آشنایی ما می گذرد؛ تا یادم می آید، چشم انتظار تو بوده ام.

مولای من! تو در قله ای و من در دامنه ـ وقتی قله ها سلام خود را با جریانِ رود به دامنه می ریزند، چشم انتظار پیامی ـ علامتی از سوی تواَم تا کوزه تشنگی خود را از خنکای لطیف دیدارت پر کنم؛ گرچه حادثه بزرگ دیدار تو، در عمر من نگنجد. به شوق تو، پیش از قیامت از خاک برخواهم خاست.

مژده وصل تو کو کز سرجان برخیزم

طایر قدسم و از دام جهان برخیزم 

 یا رب از ابر هدایت برسان بارانی 

پیش تر زانکه چو گردی ز میان برخیزم 

نظرات  (۵)

سلام همسنگر
تشکر از لطفتون
شما نیز با افتخار لینک شدید
باز هم به من سر بزنید و من را از نظرات باارزشتان بهره مند کنید
چقدر زیبا ...
این متن ها کار خودتونه؟
سلام
-------------
ای جان‌ِ جان‌ِ جان جهان های مختلف!
ایمان عاشقانه جان های مختلف!

رؤیای دلنواز صدف های ساحلی
دریای مهربان کران های مختلف!

آقا! در ‌آ به عرصه هیجای روزگار
ما را بگیر از هیجان های مختلف
-----------------------
موفق باشی
یاعلی

سلام مثلا منولینک کردی؟؟؟ چرا1سرنمیزنی داداشی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی