دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

باید به پای تو صبر کرد

سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۲۹ ق.ظ
آه ... انتظار... منشأ تمام اشک‌ها و بغض‌ها... آه ای انتظار بزرگ! پس از تو انتظار هر که را بکشیم، دلیلش انتظار توست. همه وعده‌ها پس از «موعود» خلق شدند.

آه ای موعود! انتظارها همه ذره‌ای از درد دوری تو را می‌آموزند. وعده‌های خدا همه مقدمه تواند که بزرگ‌ترین وعده هستى. آه ای وعده دور و دراز! ای قول و قرار از قدیم! ای پیمان طولانی شده! ای عهدِ از صبر و طاقت فراتر! خدا تو را تأکید کرده... تو را ضمانت کرده. تو را همواره خاطر نشان ساخته ... باید به پای تو صبر کرد...

نظرات  (۶)

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلـــــــم بشویی غمهای روزگـــــاران

تو روح سبز گلـــزار گل شاداب بی خـــار
مرا از پا فکنـــــــده شکســـــتنهای بســیار

تو یاس نو دمیــــــــــــده من گلبرگ تکیـده
روزی آیی کنــــارم که عشق از دل رمیده

تـــرا نادیدن مـــا غــم نباشد کـه در خیلت به از ما کــم نباشـــــد
من از دست تو در عالم نهم روی ،ولیکن چون تو در عالم نباشد

روزی تو خواهی آمد از سوی مهـــــــربانی
اما زمن نبینــــــی دیگر به جا نشـــــــــانی
سلام
خیلی خوب بود مثل همیشه.
------------------------------------
تو یک غروبِ غم انگیز می رسی از راه
که می بَرند مرا روی شانه های سیاه

وَ چشم هام، که چشم انتظار تو هستند!
-اگر چه منجمدند و نمی کنند نگاه-

چقدر شب که تو را من مرور کرده ام وُ
رسیده ام به: غزل، گُل، شکوفه، دریا، ماه !

بدون تو، همه ی عمرِ من دو قسمت شد:
دقیقه های تکیده، دقیقه های تباه

اگر چه متنِ بلندی ست درد دل هایم
سکوت می کنم و شرحِ قصّه را کوتاه –

که باز جمعه رسید و نیامدی و شدند
«غروب جمعه» و «مرگ» و «وجود من‌» همراه!

وَ کلِّ دلخوشی زندگی من، این که
تو یک غروب غم انگیز می رسی از راه
------------------------------------
موفق باشی
یاعلی

سلام و درود.
بزرگوار با مطلبی تحت عنوان «لبیک یا حسین» به روزم.
منتظر حضور نورانی و نظرات ارزشمندتان.
انتظار اگر نبود یعنی چه می شد ... زندگی چه شکلی می گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اللهم عجل لولیک الفرج
موفق باشید
یاعلی
چه خوش دارم که چینم من گل نار

چه خوش دارم که بینم چهره ی یار

چه خوش دارم که یار آید به بیرون

جهانی را کند روشن ز رخسار

اللهم عجل لولیک الفرج
ای قلم سوزلرینده اثر یوخ
آشنادن منه بیر خبر یوخ
گلدی بو جمعه ده گئدی آلله
فاطمه یوسفینن خبر یوخ
یاندی پروانه لر شمع سوندی
آیریلیقدان اورک قانه دوندی
شانیده رتبه ده بی بدل سن
هر گوزلده اقا سن گوزل سن
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی