دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

انتظار، نام دیگر من است.

يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۵۶ ق.ظ
آن هنگام که بر فراز گستره سجاده،سربر خاک می‌کشم و قبله را صدا می‌زنم، انتظار، آن کلمات مقدسِ همیشه را بر زبانم جاری می‌کند و به یادم می‌آورد که در تمام قنوت‌ها، یک دعای غمناک را تکرار کنم: اللهمّ عجّل ...
انتظار، نان سفره من است. انتظار، رخت شادی و سوگ من است. انتظار، سایه سر من است. انتظار، رنگ در و دیوار خانه من است. انتظار، نام دیگر من است.

۹۰/۰۶/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

۳۱ شهریور ۹۰ ، ۱۰:۴۳ حاج امیر حسین ایلغاری قاری نوجوان
سلام موفق باشید ویبلاگ خوبی دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی