دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

با من مهربان باش...

سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۱۱ ب.ظ
آه ای انتظار، ای درد بی‌درمان روزگار! با من مهربان باش... با من که در هیچ لحظه زندگی بی‌تو نبوده‌ام و اندوه تو را شانه خالی نکرده‌ام؛ با من که گلایه‌ای از بی‌نهایتِ تو ندارم. با من سخن بگو و روزهای خوبِ نیامده را بر من تأکید کن. بغضم را بشکن... آغوشت را بگشا... اشک‌هایم را پاک کن... و شانه‌های متلاطم و گریه بر دوشم را تسلا باش.
آه ای انتظار! دستی بر سرِ چشم به راهی‌ام بکش تا صبور بمانم. آه ای انتظار! چه سخت است دچار تو بودن...

نظرات  (۶)

سلام وبلاگ جالبی داریداگر مایلید به وبلاگ من سربزنید وبلاگ گلهای وحشی به روز شد.
آخر ای عشق به دادم نرسیدن تا کی

عطش آلود تو را جام ندیدن تا کی

من که چون سایه به دنبال توام در همه حال

پس از این شاخه به آن شاخه پریدن تا کی

شاه خوبان شدی و روی ز ما پوشیدی

چون سلیمان شدن و مور ندیدن تا کی

روز اول که به عشق تو گرفتار شدم

چون الف بودم، چون دال خمیدن تا کی

دوستان کوه‎‌کنی پیشه‌ی هر روزه ماست

مثل فرهاد به شیرین نرسیدن تا کی
---------------------------------------------
سلام
عالی بود.
موفق باشی
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج

salam . misi sar zadid
دل درکـف معشـوق دگـر؟!، نـه، نسپارم

از من بـِبَـــراین دل که بده کار نمـیرم

سلام

باکاری جدید « درهجر یوسف زهرا» به روزم بازهم بیا، نظرت برام مهمّه
یامهدی
ادرکنی
آه ای انتظار! دستی بر سرِ چشم به راهی‌ام بکش تا صبور بمانم.
آه ای انتظار! چه سخت است دچار تو بودن...
اللهم عجل لولیک الفرج
آپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی