دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

عشق نادیده!

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۲۴ ب.ظ
سلام بر تو... بر عشق نادیده! تو کیستی که این‌گونه به قداست, خیالت را با خویش زمزمه می‌کنم؟ کجای روزگار نام بلندبالایت را آموختم و ندیده دچارت شدم؟ چه کسی به من نشانت داد؟ چه کسی انتظارت را به من یاد داد؟
۹۰/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۳)

با سلام
خیلی جالب بودممنون.
خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن فرمایید.
www.ab-market.com
با تشکر
۳۱ مرداد ۹۰ ، ۲۱:۳۶ رنگ بی رنگی...
سلام
لیلة القدر یک شب نیست یک حقیقت بی مانند است.
لیلة القدر مقصد نیست، راهی است بی پایان و راهروی می خواهد به پهنای بندگی .
قدر ِ قدر دانستن آنست که این شب را به تفکر در خویشتن خویش بنشینی.
التماس دعا
یا علی
آخرین برگ سفرنامه باران

این است:

که زمین چرکین است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی