دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

دل شکسته

«جانا چرا نگویی غیبت بس است دیگر؟» ««عجل علی ظهورک» مهدى! دلم شکسته»

احساس‌ها، همه بغض شد، اشک شد، جاری شد، ایام گذشت و ما منتظریم که به یک‌باره بگویى: جمعه را آذین ببندید؛ می‌آیم. کِی زمین چنین جمله‌ای را از خورشید خواهد شنید؟ ما منتظریم کی می‌آیى؟

آخرین مطالب

لیلای من

چهارشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۰، ۰۹:۱۶ ب.ظ
آنقدر چشمانش بهاری بود که متوجه آمدن پاییز نشدم

با دیدنت قلبم دچار چنان تپشی می شد که مرکز لرزه نگاری به اشتباه می افتاد

چه زود دیر می شود لیلای من

اما همچنان نبض نفسهایم با طنین قدمهایت یکی است

لیلای لیالی تنهایی من

نظرات  (۱)

سلام
کوتاه نوشت دل نشینی بود
من از دوستان کتابناک هستم
امیدوارم در رسیدن به هویتتون امداد های الهی همراهتان باشد
پاینده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی